مشایی به احمدی نژاد گفته است که امام زمان در دولت تو ظهور می کند.

حجت الاسلام طائب : مشایی به احمدی نژاد گفته است که امام زمان در دولت تو ظهور می کند.

حجت الاسلم طائب گفت: مشایی به احمدی نژاد گفته است که امام زمان در دولت تو ، ظهور می کند و دولت تو ، دولت یار است.

 

به گزارش خبرنگار (( خبرگزاری دانشجویان)) از مشهد، حجت الاسلام طائب روز گذشته در طرح ولایت استانی خراسان رضوی گفت : مشایی به احمدی نژاد گفته است که امام زمان در دولت تو ظهور می کندو دولت تو ، دولت یار است.

حجت الاسلام طائب بررسی تاریخ زندگی امام علی بعد از رحلت حضرت رسول را لازمه بررسی  تحولات سیاسی امروزه جامعه دانست و گفت : حضرت فاطمه (س) فدایی حضرت علی (ع) شد.

 

حضرت فاطمه (س) فدایی حضرت علی(ع)

         حجت الاسلام طائب با طرح این مسئله که بعد از رحلت حضرت رسول ، زمانی که برای بیعت کرفتن از حضرت علی(ع) به درب خانه ی ایشان آمدند، حضرت فاطمه (س) پشت درب رفتند، گفت : حضرت فاطمه با اجازه امام زمانش به پشت درب رفتند در حالی که هشت ماهه باردار بودند و از نظر جسمانی بسیار ضعیف.

وی در ادامه افزود: حضرت فاطمه به این علت پشت درب رفتند که غیر از ایشان کسی دیگر برای یاری امام نبود.اگر خود امام هم می رفتند یا مجبور به بیعت می شدند یا کشته .کما این که آنها حضرت فاطمه(س)، دختر پیامبر را که کشتنش به مراتب سخت تر بود، به شهادت رساندند.

استاد حوزه و دانشگاه  نبوده  کسی جز حضرت فاطمه (س) برای یاری رساندن به امام را ریشه در زمان حکومت رسول الله و عدم فرصت کافی ایشان برای تربیت نیرو ، دانست.

آسیب اصلی حکومت پیامبر، عدم فرصت کافی و امکانات لازم برای تربیت نیرو

       حجت الاسلام طائب با بیان این که بین حاکمیت و حکومت حضرت تفاوت وجود دارد گفت : حاکیمت رسول الله یعنی شخص خودشان اما حکومت  به معنی زیر مجموعه  پیامبر و افراد ایشان است.پس وقتی می گوییم حکومت پیامبر قابل نقد و بررسی است در واقع زیر مجموعه ایشان را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.لذا می توانیم بگوییم که حکومت پیامبر دارای آسیب بوده است.

وی با اشاره به آیه قرآن که می فرمایند خداوند کسی است که رسولی در میان بی سوادان برانگیخت گفت : محیط مکه محیط آموزشی نبوده است .شرایط مکه به نحوی بوده است که به محض اسلام آوردن مردم و گرد پیامبر جمع شدن آنها ، دچار اذیت و آزار کفار می شدند.افرادی همانند بلال و یاسر و سمیه و هر تازه مسلمانی به محض اسلام آوردن مجبور می شد که از ایشان دوری کنند.در غیر این صورت دچار شکنجه وآزار و اذیت می شدند.

حجت الاسلام طائب نتیجه این شرایط را عدم ارتباط کافی مسلمانان با پیامبر بیان کرد و افزود : در سال پنجم ، این شرایط دیگر قابل تحمل نبود، لذا ایشان دستور به هجرت به حبشه را صادر کردند.این هرجت 14 سال طول کشید و رهبر آن جعفر ابن ابی طالب جوان 25 ساله بود.

وی با طرح این سوال که چگونه در این شرایط مسلمانان فرصت آموزش و تربیت را داشته باشند، گفت : بعد از مسئله هجرت ، مسئله تحریم و محاصره در شعب ابوطالب و شرایط سخت آن پیش آمد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آشنایی مردم مدینه با حضرت رسول گفت : بعد از همه ی این سختی ها و ملامت ها مردم مدینه از پیامبر خواستند تا ایشان به شهرشان بیایند.اما پیامبر بدون مقدمه نمی توانست به این شهر سفر کند.لذا مصعب جوان 17 ساله را برای آموزش و تربیت مردم مدینه فرستادند.

حجت الاسلام طائب این امر را نشان دهنده فقدان نیروهای کارآمد دانست و افزود : 5 سال بعد از سفر مصعب، پیامبر به مدینه هجرت کردند.آیا مصعب جوان 17 ساله می توانست در این مدت نیرویی تربیت کند؟

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تصریح کرد: با تمام این شرایط در جنگ های مسلمانان ، اندک  نیروهای تربیت  شده همچون مصعب و جعفر به شهادت رسیدند و نیروهای تربیت شده پیامبر بسیار کم شدند.در این شرایط بود که آیات قرآن نازل شدند و عده ای از مردم را به تفقه در دین و کسب علم توصیه کردند.

حجت الاسلام طائب این زمان را ، زمان تاسیس حوزه علمیه پیامبر دانست و گفت : در آغاز این راه، زمان رحلت حضرت رسول رسید و مهندسی راهی که باید به دست علی بن ابی طالب می افتاد ، به دست کس دیگری افتاد.لذا نیروهای که حکومت پیامبر لازم داشت ، تربیت نشدند.

ضربه اسلام از نفاق بعد از رحلت پیامبر

         حجت الاسلام طائب با بیان این موضوع که منافق آینه ماست و ضربه زدن به منافق ، خودزنی است گفت : دو راه برای مقابله با نفاق وجود دارد.یکی این که بگذارید منافق هرکاری می خواهند بکنند تا زمانی که خود مردم متوجه خراب کاری های و توطئه های آنها بشوند ودست به اقدام بزنند و یا این که با تشکیل یک سیستم اطلاعاتی به جبهه منافقین نفوذ کنند و بعد از جمع آوری اطلاعات دست به افشاگری بزنند.

وی راه اول را بسیار پر هزینه دانست و این سوال را مطرح کرد که چرا پیامبر این سیستم اطلاعاتی را تشکیل ندادند؟

استاد حوزه و دانشگاه  ویژگی های نیروهای نفوذی را ایمان قوی به نظام و استعدداد وزیرکی و آموزش دیده بودن ، دانست و گفت : پیامبر فرصت کافی برای تربیت این گونه نیروها نداشت.حتی جناب عمار که عجین شده اند با کلمه بصیرت، تربیت شده زمان رسول الله نبودند.

وی با اشاره به خالد بن ولید فرمانده لشکر حضرت رسول گفت : خالد بر خلاف دستور پیامبر عمل کرد و قبایل امان داده شده را مرود حمله و تجاوز قرار داد و پیامبر اورا مورد لعن قرار داد.اما این کار وی به نام حکومت پیامبر زده شد.این نشان می دهد که پیامبر نیرویی برای فرماندهی لشکر نداشته است.

 

خانه نشینی حضرت علی(ع) ؛ فرصت کافی برای تربیت نیرو

        حجت الاسلام طائب حوادث بعد از رحلت حضرت رسول را جز الطاف خفیه الهی دانست و گفت : 25 سال خانه نشینی علی(ع) فرصت کافی برای تربیت نیرو و احیای حوزه علمیه پیامبر بود.دشمن تصور می کرد با خانه نشینی علی، ایشان حذف شده اند و آنها پیروز، اما بعد از 25 سال که حضرت علی (ع) به حکومت رسیدند؛ دشمن متوجه شد که حضرت علی چه نیروهایی تربیت کرده اند.

وی در تحلیل جنگ های امام علی گفت : جنگ های جمل و صفین برای آن بود که نیروهای تربیت شده علی(ع) را از او بگیرند.معاوبه بعد از آنکه یاران امام  همچون عمار و مالک را در جنگ صفین از ایشان گرفت ، زمان را مناسب به نیزه کردن قرآن ها دید.

این استاد حوزه ودانشگاه جنگ تحمیلی را هم جز الطاف خفیفه الهی دانست و  علت پیشرفت کشور را دفاع مقدس دانست.

 

منطق غیبت و ظهور امام زمان (عج) در تاریخ امام علی(ع) بعد از رحلت پیامبر نهفته است

        حجت الاسلام طائب در مورد منطق غیبت امام زمان گفت : منطق غیبت فقدان نیرو است و  منطق ظهور وجود نیروی تربیت شده است.علی بن ابی طالب بعد از رحلت حضرت رسول تنها یک نیرو به نام فاطمه(س) داشت که آن هم شهید شد.لذا در یک غیبت 25 ساله رفت.بعد ازآن که نیروهای لازم را تربیت داد، ایشان ظهور کردند و بعد از 25 سال حکومت را در اختیار قرار گرفتند.اما بعد از وقایع جنگ صفین به علت فقدان نیرو، ایشان مجددا به غیبت رفتند و به شهادت رسیدند.

سی دی ظهور بسیار نزدیک است ؛ عنوان غلط و محتوای غلط

      استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سی دی " ظهور بسیار نزدیک است " گفت : این سی دی هم عنوان غلطی دارد و هم محتوای غلط. ظهور بسیار نزدیک است ، با چه دلیلی گفته می شود بسیار نزدیک است؟

حجت الاسلام طائب با اشاره به وعده های خداوند در مورد قیامت افزود: زمان در منظر خداوند متفاوت است با زمان از منظر ما.زمانی که خداوند می گوید بسیار طولانی است.آیا زمانی که خطاب به حضرت آدم می فرماید که ای آدم گناه نکن ، قیامت نزدیک است.آیا قیامت رسیده است؟

وی در ادامه گفت : در مورد ظهور نه ما می توانیم بگوییم ظهور نزدیک است و نه می توانیم بگوییم دور است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تصریح کرد: در سی دی ظهور بسیار نزدیک است طوری بیان می کند که گویا شش ماه دیگر امام زمان ظهور می کند.ولی آیا منطق ظهور که در واقع همان نیروهای تربیت شده است، رسیده است؟

حجت الاسلام طائب با بیان این که حکومت امام زمان عدل است گفت : حکومت امام علی(ع) و پیامبر عدل نبود.بلکه حاکمیت شان عدل بود.خالد بن ولید و شریح قاضی عادل نبودند.اما در حکومت امام زمان که عدل است ، همه عادل اند. امام زمان می آیند که حکومت عدل تشکیل بدهند و عادل کسی است که گناه کبیره  انجام ندهد و اصرار به گناه صغیره هم نکند.

وی در ادامه افزود : برای انکه گناه نکرد باید دانست که چه چیز گناه است.و این نیاز به تخصص دارد.چه دانسته و چه ندانسته گناه کردن، باعث ساقط شدن عدالت می شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تطبیق احمدی نژاد به شعیب بن الصالح در سی دی ظهور بسیار نزدیک است گفت : احمدی نژاد یک شخص خوب اما آیا عادل است؟در خانه نشستن بدون بیان دلیل آن ، گناه است.در شرع آمده است که در جایی ننشینید که به شما تهمت زده شود.احمدی نژاد بدون بیان دلایل خانه نشینی ،خود و نظام را در معرض تهمت قرار داد.پس گناه انجام داده است و اصرار بر آن کرده است.با این حال آیا می تواند شعیب بن الصالح باشد؟  در حالی که شعیب بن الصالح عادل است.

وی با طرح این سوال که چرا این سی دی در این سطح فراوان توزیع شده است گفت : پخش این سی دی هدفی تبهکارانه داشته است. ذات ما برای دشمن هراسناک است.زیرا امام گفت که ما مقدمه ساز حکومت امام زمان هستیم.پس دشمن می خواهد تا ما ازموجودیت خودمان دست برداریم ولو هر چیز دیگری بگوییم.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت : جنگ سخت و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن جواب نداد، لذا این بار با جنبه مثبت حمله کرد و این طور تلیقین کرد که امام زمان به زودی ظهور می کند، بنابراین نیازی به تلاش کردن وامثال  حزب الله و حماس و جهاد نیست.

ماموریت مشایی ؛  سرنگونی احمدی نژاد از درون

        حجت الاسلام طائب با اشاره به دولت نهم گفت : احمدی نژاد در تحقق برنامه پنج ساله سند چشم انداز عالی عمل کرد.احمدی نژاد نیروی اصول گرا است لذا ماموریت مشایی سرنگونی احمدی نژاد از درون و اصلاح طلبان از بیرون است.

وی در ادامه گفت : مشایی با تلقین این موضوع به احمدی نژاد که با امام زمان در ارتباط است، به احمدی نژادگفت در دولت وی ، امام زمان ظهور می کند و دولت وی ، دولت یار است.مشایی از طریق ریاضت و ارتباط با مرتاضین اخبار غیبی را به احمدی نژاد می دهد و به او می گوید که در دولت دهم است که امام زمان ظهور می کند.برای همین به محض زاویه گرفتن وزرا با احمدی نژاد ؛ آنها رامانع تحقق ظهور در دولت دهم می داند.لذا سریع دست به تغییر وزرا می زند. دلیل تغییر وزرایی مثل متکی با آن شرایط و ماجرای وزارت اطلاعات ناشی از همین تفکر است.

حجت السلام طائب با توضیح فراماسون ها و لژ های آنها گفت : مشایی به عنوان یک فراماسون از نخست وزیر هند هم که فراماسون است دارای لژ بالاتری است.به طوری که به راحتی از وی وقت ملاقات می گیرد و یک طرفه با وی صحبت می کند.

وی در ادامه گفت : اگر برای خدا ریاضت بکشید به مقام قدرت و حکمت می رسید.مقام معظم رهبری در مقام قدرت و حکمت است و در دوسال ریاست جمهوری دهم احمدی نژاد را مدیریت  و هدایت کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نام گذاری این دوسال به همت وکارمضاعف و جهاد اقتصادی افزود : این کا ر باعث شد که احمدی نژاد به تحقق برنامه های پنج ساله و سند چشم انداز روی بیاورد و پوز مشایی به خاک مالیده شود.

وی این نامگذاری را عاملی دانست تا تفکر ظهور امام زمان در دولت دهم در ذهن احمدی نژاد کم شود و وی دوباره به کار وتلاش بپردازد.

حجت السلام طائب با اشاره به اضمحلال جریان انحرافی و مشایی گفت : فتنه های بزرگتر در راه است و آن هم فروپاشی استکبار است.با وضعیت اقتصادی جهان، آمریکا درحال ورشکستگی است و اگر آمریکا فرو بپاشد جهان و کشورهایی مثل چین دچار هرج و مرج می شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخابات سال 90 ، خواستار آن شد که مجلس قوی و حزب اللهی انتخاب کنیم زیرا تغییر قوانین بسیار لازم است./انتهای خبر/

 

 

/ 4 نظر / 123 بازدید
زهرا رها

زدید تو خط سیاسی ... [متفکر]